Mijn verjaardag / Mi cumpleaños

Mijn verjaardag was te vergelijken met een tamelijk normale werkdag. Mijn baas heeft mij wel verrast met een kado en wat taartjes, dus dat was natuurlijk heel leuk. s’Avonds was het dus aan mij om het feest te maken door een paar mensen uit te nodigen. Uiteindelijk ben ik er dan toch in geslaagd om een paar mensen te vinden: Natalia (Poolse kotgenote), Natalia (Roemeense die hier frans leert), drie amerikaanse meisjes Esther, Kate en Alex, en dan toch nog drie Franse jongens, waarvan twee van hier en één van het continent.

We hebben wat gedronken op mijn kot en zijn daarna in een bar iets gaan drinken. Op woensdagavond was dat natuurlijk niet zone vette, maar de jongens hebben uiteindelijk toch wel mooi drie extra large champagneflessen getrakteerd! Ik verwijs hierbij naar de foto’s…

Maar ik heb toch niet zo veel zin in 22 jaar.

—————————————–

El dia de mi cumpleaños estuve en la oficina trabajando, entonces no era tan especial. Pero mi jefa me sorpendrio con un regalito y con una torta. En la noche invité a algunas personas en mi piso, gente que conozco desde hace poco tiempo. Mi compañera de piso Natalia de Poloña, tres chicas americanas Ester, Kate y Alex, y también tres chicos de francia, dos de la isla y uno del continente.

Bebimos un poco en el piso y después nos fuimos a un bar al borde del mar. Un miercoles no habia tanta gente claro, pero los chicos me pagaron tres grandes botellas de champagne entonces todo se acabo muy bien!

Aunque no tengo ganas de tener 22 años.

2 Reacties op “Mijn verjaardag / Mi cumpleaños

  1. lieve schat van mij,je 22ste levensjaar gaat grandioos worden…zeker weten
    XXXX tanteleen

  2. Charlotte Claessens

    Dank u lieve meter 🙂

Plaats een reactie